röntgen.

idag har jag varit i värnamo och röntgat huvudet,nacken och ryggen. så nu är det bara till att vänta och se.. sen så gick jag, mamma och mormor en sväng på stan. hittade lite små grejs.. kollade på nya glasögon, men hittade inga. fikade och så med :) mumma.. när jag kom hem så åkte jag nästan direkt till simon :) hihi. så mysigt <3 och nu har jag läst om andra världskriget. det är ju ingen höjdare eller så.. men bara 2 prov kvar nu innan påsklovet.. förresten, är preliminärt intagen till frisör i växjö. väntar bara på besked från nässjö med. hoppashoppashoppas.. but we´ll see.. nationella i engelska imorgon, ska skriva en uppsats på 80 min. tycker tiden verkar vara lite kort, men vi får väl se hur det går med att. ska se om de är något bra på tv:n. för desprate housewifes är ju inte ikväll :( pga den där j*vla hockeyn, haha. ursäkta alla hockey-fantaster, men desprate housewifes är mitt favvo-program ju :P haha! hare najs-fågelbajs!



// Anna Jonsson Storck




" jag brukar ha svar på alla mina frågor, men på denna frågan har jag inget svar. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback