nyklippt.

usch vad jag arg jag är nu. satt precis och skrev en blogg, så bara försvann allt :O men men. idag har jag iaf varit hos frissan. klippte och blekte håret. lite annorlunda frisyr nu om man jämnför med innan + att de blev kortare än jag trodde. men man vänjer väl sig hoppas jag :O sen efter det gick jag till emma, vi solade och så. fick engelska läxa tills imorgon med :O ska skriva en uppsats. jävla smart att ge de en dag innan eller så.. idiot! så ska gå och skriva den nu, sen har jag tyska läxa och massa annat.. blää.. imorgon ska jag iaf till optikern och kolla synen, jobbigt.. och på torsdag ska jag nog vara med simon :) men ha de gutt!

 // Anna Jonsson Storck


"Lärdom är bra men erfarenhet är bättre. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback