gamlamormor <3

igår då så vart de fest, wiiie :P förfest hemma hos mig! det var typ andreas, vigge, basse, robin, emma, kajsa, eve, hanna, jakob, sandgren, boobs, max och jag då. tror inte det var några mer. tyckte vi hade as skoj :P vi körde " jag har aldrig " haha! efter ngn timme så gick vi upp till crossbanan. skulle ju ta en genväg, eller snarare senväg. men det slutade med att vi gick tillbaka och gick den riktiga vägen. mina tights gick ju sönder pga den där jävla vägen :S men så kom vi upp till crossbanan då, 18-årsfest ju. hade en mycket trevlig kväll faktiskt :) alla mådde typ dåligt. men jag mådde toppen ;) haha. idag har jag bara tagit det lugnt. har så jävla ont i ryggen/nacken/huvudet. jag orkar snart inte med detta mer. känns åt helvete med allt! imorgon blir det väl till att plugga. ska läsa min bok och sen skriva en recension på den, och då är jag klar med mitt litteraturarbete. ska börja på religionsarbete också. men nu ska jag se på när mörket faller. så ha de fint!

// Anna Jonsson Storck



" I couldn´t ever imagine that I´m gonna be your second choice "



29 april 2005, den dagen kommer jag aldrig glömma <3 för det var då det blev du & jag!
jag älskar verkligen dig! och jag hoppas att du förstår det, simon! / din.



imorgon är det 6 månader sen du lämnade oss gamlamormor <3
jag tänker på dig ofta och jag saknar dig. vila i frid (F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback