ännu en vecka..

tiden går så himla fort, för fort ibland. men som tur är går ju skoldagarna fort. men helgerna bara försvinner typ. vart tar tiden vägen? hade tyska prov i torsdags och geografi prov igår, hoppas att dem gick bra. men vi får se. fick iaf alla rätt på mitt fysik prov och MVG på den muntliga redovisningen i engelska :D pluggar ju röven av mig.. men jag vill verkligen komma in ju. kommer jag in på frisör sen, så är det värt det. vi får se hur det blir med allt. hoppas iaf! igår då så var jag med emma :) vi kollade på " under ytan " rätt hemskt film ändå, men den var bra. jävligt skönt att det är helg nu, ska bara göra minsta möjliga och ta de lugnt. så ni får ha de så bra & ta hand om er!

// Anna Jonsson Storck



 

1 år & 10 månader <3 JAG ÄLSKAR DIG!!
image7


" Den som står bredvid dig behöver inte alltid stå dig nära " 


Kommentarer
Postat av: becca

det klarar du! kämpa på :)

2007-03-04 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback