älskling <3

.. veckorna går väldigt fort som sagt.. pluggade typ i måndags och tisdags, och igår var jag på utv-samtal! allt var jätte bra :) hehe, blev så glad och är det fortfarande! skönt att veta att allt plugg ger ngt. har redan höjt mig i en massa ämnen, så nu ska jag kämpa till slutet.  idag efter skolan så åkte jag till simon :) hihi. kul att träffa honom ju <3 det blev en massa mys!! han är för söt :P grattis till kortet!  ja, vad har man mer att säga? undra om ngn egentligen läser min blogg, haha. men det är iaf helg imorgon :D och det är gött som fan! studiedag på onsdag med, woho!

sen så ska vi åka till skolresa till gbg i maj! det kommer nog bli as skoj :P men vi ska sälja kakor, ngn som vill köpa? haha. men våran klass är bara för härlig, så de blir nog toppen :) men nu ska jag gå och läsa min frida tidning och sen ska jag försöka sova. blev typ bara 2 timmars sömn inatt :O har så grymt ont i nacken. btw, tina har köpt en söt liten vovve ;) hihi.


// Anna Jonsson Storck

" Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat. "

image9
klockren bild ;)


 

29 april 2005
kärlek är när du hittar någon som du kan dela allting med och kan vara dig själv med. kärlek är när man inte ens kan föreställa sig hur livet skulle vara utan den andra personen. när ord inte närmar sig hur ens hjärta egentligen känns. och trots att andra människor inte förstår det så vet man om att det är menat att man ska vara tillsammans. man spenderar hela natten till att tänka på honom men på morgonen har man fasen aldrig varit mer utvilad allafall. det är när man måste hålla sig i nånting, för annars flyger hela kroppen iväg.
JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer
Postat av: becca

jag läser din blogg anna, hiih :)

2007-03-09 @ 18:32:57
Postat av: annaek

jag läser också din blogg :)

2007-03-13 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback