midsommar :D

om vi säger såhär ; en helt lyckad kväll! tack allihopa som gjorde min midsommar så underbar :D jag trodde att det skulle bli kul, men inte så kul!
 lyckad förfest hemma hos hjalle, gick dit vid 17.00 och började dricka tequila och köra öl-spelet, så alla vart lagom goa :P sen fick basse för sig att han ville klippa sig, så rakapparaten åkte fram. först blev det typ 1,5 cm, men han ville ha kortare. fast det gick inte, så vi rakade av honom allt. kändes lite dumt, men det var hans idé. vid 19.00 tiden gick vi till daniel!
  lyckad fest hemma hos daniel, alla var allmänt goa & glada :D ni är för härliga hela gänget ^^ kommer komma bilder på
http://storcken.bilddagboken.se/ så kolla där! tiden gick så himla fort. men som sagt, de säger ju att tiden går fort när man har roligt :D och jag hade grymt skoj! klippte robert med, men han blev inte lika snaggad som skinny :P haha. klipp inte om du inte är nykter! en del började gå hem, och jag typ bara " va fan, går alla hem för? klockan är ju typ bara 00.00 " och då var visst klockan typ 03.00 :P haha, snacka om dålig tidsuppfattning, men trodde inte den var så mycket.
  lyckad efterfest hos hjalle, drog dit efter 03.00 när han hade piggnat till. vi badade bastu och hade det trevligt :) kunde nog knappt blivit en bättre midsommar. kajsa och jag var hemma vid 05.00, men vi var inte trötta :P
  visst, lite minnesluckor har man väl fått.. och idag mådde man väl inte perfekt, men det är det värt :P förlåt om jag skämde ut mig igår, men det bjuder vi på!
  och idag så har jag sovit en hel del, är as trött. men ska till emma om en stund :) <3

en vecka har gått nu då. jobbade ifrån måndag-torsdag. det är väl rätt kul, men lönen är inte den bästa. man tänker typ " jaha, detta slavgöra gör jag för 40 kr/h " illa asså. men bara en vecka kvar nu, skönt det!
  i måndags var vi i jkpg :) jag, tina och sandra. jag köpte två klänningar, ett par skor och ett par hängslejeans!
  i tisdags var jag med simon :) <3 han är för söt asså!
  i onsdags så var jag och emma på pirates of the caribean - vid världens ände! den var grymt bra, lite för lång bara.
  i torsdags så var jag hos kiropraktorn och tog det lugnt. det var en seg dag, min data funkade inte, min mobil funkade inte, min tv gick sönder pga åskan :S snacka om att jag vart sur!!!

// Anna Jonsson Storck, längtar tills fredag ;D wiiiie! ^^


" Ibland behöver man höra vissa saker, för att verkligen förstå. Nu förstår jag hur mycket du betyder för mig. "

image38
hampus, basse, gerad, kajsa & jag! förferre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback