blandade känslor
Ja, egentligen vet jag inte vad jag ska skriva? Jag har så mycket tankar, känslor och ord som bara vill komma ut. Men det är för mycket. Jag vet inte vad jag ska börja. Allt borde kännas bra nu, men på något sätt så gör det inte det.
  I torsdags så slutade vi skolan då. Inte världens bästa väder, men det gick ändå. Det var en väldigt fin avslutning. Vi samlades hela klassen och sa hej då. Körde någon slags gruppkram, alla gick runt och kramade alla. Jag vill inte släppa taget om min klass. Vissa stunder har man verkligen inte gillat den, men nu de senaste månaderna så har alla varit helt underbara <3
  Klassresan, avslutningsfesten, avslutningskorten, skolavslutningen.. Det är minnen det, jag kommer aldrig glömma er 9B!
  Tårarna var nära, men jag lyckades hålla tbx allt. Jag är för känslomässig nu för tiden. Men det är la inte så konstigt. Mycket som händer på en gång.
  Man kommer tappa så himla många, men samtidigt träffa nya. Som sagt, det är blandade känslor. Orkar inte skriva om detta mer, kanske låter töntigt.. Men tårarna är nära. 
  Betygen blev bättre än vad jag trott, fick typ värsta chocken. 305 :D Blev så jävla glad! Nu ser det ljusare ut. Allt slit gav utdelning. Det var det värt!
  På kvällen sen så var vi vid slättsjön och festade. Det var väldigt trevligt :) Men jag skämde la ut mig en aning, men vad fan. Man ska bjuda på sig själv.
  Kajsa och Ewe sov här sen. Ewe åkte hem på morgonen, men Kajsa stannade hela dagen. Vi kollde på film och hade allmänt trevligt.
 Sen igår så var jag med Emma :) Vi gjorde tacos och så *mumma* Skulle sett på film, men vi orkade inte, Pratade och hade allmänt kul istället <3 Hon är bäst, så det så.
  Och idag har jag typ inte gjort ett skit. Tränat en himla massa, är helt yr nu. Men ska vila en stund, sen ska jag sova. Börjar ju jobba imorgon, får se hur det blir.
  Blir kanske en stressig vecka, jobbet, tandläkarn, kiropraktorn, träna, kompisar, sen måste jag va med Simon innan han åker till Öland.

// Anna Jonsson Storck


Det finns så mycket saker som jag vill säga,
men jag kan inte uttrycka mina känslor i ord.
För de är alldeles för starka.
Jag önskar att jag kunde, men jag kan inte.
Det enda jag kan säga är att jag verkligen älskar dig,
och det kommer jag förmodligen alltid göra <3


image36
mina tjejer <3 kommer sakna er till max!

image37
underbara 9B

Kommentarer
Postat av: becca

jag kommer ihåg det där.. avslutningsfesten, kortet, avslutningen och allt man gjorde med klassen i slutet av nian.. det är då man kommer varandra som närmast och inser hur bra klassen är.. men man kommer över den biten också! men visst, jag saknar mig klass jättemycket! men tänk vad många nya du lär känna! :) grattis till frisör gumman!

2007-06-18 @ 13:16:40
Postat av: sandra

jag kommer också ihåg den tiden, och jag grät och grät. det var så himla sorgligt, men det kommer bättre tider, jag lovar :)

2007-06-20 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback