solsken.

Måndag idag, ny vecka då. Jag är helt dags-förvirrad, man känner inte om det är söndag, onsdag eller fredag längre typ. Alla dagar känns likadana. Men idag jobbar jag iaf, skönt att få lite pengar. Som sagt, det är rätt slappt här. Men riktigt jävla segt nu när det är så himla fint väder ute. Typ finaste dagen på hela sommarlovet? Och jag jobbar, verkligen kul.. Men jag ska inte klaga.. Får väl hoppas att de blir fint mer dagar..
Ja, vad ska man se fram emot denna veckan? FEST PÅ FREDAG IAF :D yeaaah, vad kul vi ska ha! Längtar som faaaen.. Annars så blir det väl rätt lugnt antar jag. Rida och så, vi red igår och jag åkte av igen. Men denna gången gick det bra, haha.

Jag förstår inte hur två människor som stod varandra så nära kunde glida ifrån varandra bara för det här. Jag trodde att vi skulle hålla kontakten och prata. Vi som pratade om allt. Kommer du ihåg det? Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Och vi skrattade åt allting, det var tider det. Då var vi lyckliga tillsammans. Tyvärr är den tiden förbi. Jag saknar dig fortfarande.. Det ska du veta!

Utanpå tror ni att jag är så glad.
Men egentligen kämpar jag för att klara av en enkel dag..
Ni ser hur jag skrattar, och ni ser hur jag ler,
Men inuti min kropp så orkar jag inget mer...
Jag vill dölja min smärta så ni tror att det är perfekt med mig.



Man går ut på dagen skrattar och ler,
gråter och gråter men ingen ser.
Med huvudet i händerna,
sitter man och försöker dölja.
Dölja hur man mår ,
för ingen förstår.
att någonting kan verkligen såra,
problemen jag har är djupt svåra.
så många gånger som jag föröskt fly,
men fötterna blir bara tunga som bly.
huvudet ekar med smärtan av din röst,
helt ensam med hoppet om tröst.
dom gångerna du verkligen höll mig hårt,
det var efter det som det blev såhär svårt.
du fick mig att tro att kärleken fanns,
Men nu inser jag att det bara är trams.
så tack för alla minnen jag fick utav  dig,
allt detta svek och alla dessa tårar,
Fick mig att inse att kärlek bara sårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback