lördagsgodis.

haha, nu sitter jag här och äter massa godis :P jag som skulle sluta.. ajjabajja anna! men ah, igår då så var jag med emma :) vi kollade på norbit :D as skoj var den verklgien! sen kollade jag på i-see-you.com! den var oxå as bra :D wiie.
och idag skulle vi varit några, men det sket sig.
idag är jag rätt glad ändå, en smart person sa såhär till mig.

"jag tror faktiskt inte det är personen själv man saknar, utan det är nog att känna tryggheten och att vara någon så nära någon man saknar efter ett förhållande."
och dessa ord fick mig att tänka till..
aja, skriver mer när jag har något intressant o säga :P

// Anna Jonsson Storck


 


" Bara döda fiskar simmar med strömmen "

image42

Kommentarer
Postat av: maayieliicious

sötnos :) <3 /maya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback