frisör :D

I fredags fick jag ett brev ifrån Nässjö kommun, eller Brinell skolan kan man väl säga. Jag var väldigt nervös när jag skulle öppna det och när jag läste vad det stod började jag gråta.. JAG KOM IN :D YES! Jag blev så himla glad asså. Det är detta jag har väntat på, det var detta jag har kämpat för! Allt slit, alla tårar, all huvudvärk, all stress- visst var det värt det! Så jag ska bli frisör :D Nannanananananana ^^ 

Jag önskar att jag kunde glömma dig och gå vidare.
Eller jag vill inte glömma dig, minnerna kommer alltid finnas kvar.
Men jag vill gå vidare och ha en bra sommar! </3


image40

Kommentarer
Postat av: Julia :)

GRATTIS :D

2007-07-01 @ 13:10:11
Postat av: Jossan

Åh, najs :) Grattis! Jag ska med gå på Brinell ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback