uppsats i 3 timmar



Halloj allihopa!

Idag hade vi nationella i svenska igen. Skulle skriva en uppsats på 3 timmar. Men jag blev färdig på 2. Man kunde skriva om: Sanning eller lögn, Barndomsminne, En oförglömlig resa eller hur man vill förändra världen. Jag skrev om sanning eller lögn. Varför man aldrig ska ljuga, utan alltid tala sanning typ.  Och visst är det sant. Det är fel att ljuga, men ändå gör folk det. Skrev typ 3 sidor, så jag är rätt nöjd ändå. Men fick så grymt ont i nacken.. Sen när jag kom hem så tjatade Tina på mig att jag skulle hänga med ut och rida. Och jag klarar inte av hennes tjat, så jag följde med. Men gud vad kul det är asså :D Men nu mår jag inte alls bra. Har jätte ont i nacken och i huvudet, och min näsa är fortfaranade svullen :S så ska väl gå och lägga mig nu..

Helg imorgon då & sen är de lov :D Så jävla gutt asså! Hoppas att helgen blir bra (?) Men vi får la se..

Btw, jag HATAR torsdagar :S så jävla sega..

/ Anna Jonsson Storck!


jag älskar dig, alltid gjort & kommer alltid göra baby! <3



uppsats i 3 timmar

jag och villimey där uppe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback