slappardag

184470-3
tjena kexet! står du här och smular?



Måste bara säga att jag såg på " På andra sidan häcken " igår, och den var sååå bra :D Garvade hela tiden! Idag har jag bara slappat typ. Började morgonen med att ligga i sängen till ungefär kl.12 och se på tv. Sen solade jag i en timma, tränade en halvtimma, duschade och klädde på mig. Sen blev det pizza ifrån Milano´s till middag *mumma* Kajsa-bajsa kom hit :P Vi gick och köpte massa onyttigt och vräkte i oss. Slöa och mätta var vi. Då kom Emma-slemma :) Vi flummade oss lite. Gick och hyrde två filmer. Först kollade vi på "The Glow" den sög - så ni vet! "I hennes skor " var mycket bättre! Fy satan vad onyttiga vi har vairt idag.. Men whatever, det är lördag :) Jag har haft en hel go dag.. Lite seg kanske, men de beror på huvudvärken.. Tack för denna dag, tjejer <3 you make my day!

 



 

 

måndag: åka pulka, laga mat, se på film & ha skoj med ulle, paula, sofia & hanna!
tisdag : ska leka med emma :) shoppa?
onsdag : alla hjärtans dag! och självklart ska jag vara med simon :D
torsdag : jönköping med mamma, mormor & morfar. ngn mer maybe?
fredag : inget bestämt ännu, men ngt skoj blir det väl!
lördag : ska till min anna :D woho!
söndag : samma här, inget bestämt


men måste plugga lite varje dag med, har ju prov när skolan börjar. så jävla segt asså! men det är ju bara till att vänja sig.. skolan kan ta sig någonstans!


"Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback