neger-president

igår då så var jag hos anna :D först satt vi bara och pratade, kollade i skolkataloger och så :) alltid lika trevligt! sen så kollade vi på "titanic" asså den är så himla film och sorgsen.. vad gjorde vi mer? jo, vi spelade kort. neger-president. och gissa vem som förlorade hela tiden? - jo, jag! haha. spelade nog typ 10 eller 15 ggr och jag vann inte en ända gång. jag börjar tro att anna fuskade :P haha. tack för en trevlig dag baby :) sen så skulle jag hem då, lite trångt var det i bilen, men men. åkte till emma.. vi gick ut en sväng, sen gick vi hit och kollade på "the guru" lite halvkass film ändå. men med emma blir allt kul :P det var min dag det!

har nyss pluggat :S det är ju såå himla tråkigt asså.. men har prov på tisdag. fysik med av alla jävla ämnen. lovet har gått väldigt fort, för fort om jag får säga vad jag tycker. en vecka är ju typ ingenting. men jag har haft ett väldigt bra lov så jag ska inte klaga :)

och om en vecka fyller jag år :D hihi. undrar vad jag ska få av kajsa och emma? de små snuskisarna ;) får börja övningsköra då med ju, woho! glöm inte att gratta mig ;) hiih..

varje sekund, varje minut, varje timma, varje dag du inte är här så saknar jag dig så otroligt mycket. jag tänker verkligen på dig hela, hela, hela tiden <3 du är så himla underbar & jag vill aldrig förlora dig! ord kan inte förklara vad jag känner, meningar kan inte förklara vad jag tycker, glädje kan inte förklara min tacksamhet, tårar kan inte förklara min rädsla utan dig, ingenting kan beskriva min starka kärlek till dig. men vi säger såhär ; jag kommer alltid att älska dig & du är den bästa som finns <3 du&jag, simon!

men nu ska jag msn-nörda mig lite :P hahha, sicket liv! ha de göttans ;)

// Anna Jonsson Storck


" allt är som vanligt, men ingenting är som förut "

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, varför skulle jag fuska? ;D

2007-02-21 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback