man ska vara barn så länge man kan :D

Igår då så var jag med Ulle, Paula, Sofia & Hanna. Först så var vi och handlade, tog ungefär 40 minuter innan vi kunde enas om vad vi skulle äta. Wokat till dom och fiskgratäng till mig. Haha, jag är lite udda. Så då lagade vi mat, kul att bara se och höra alla dumma kommentarer :P Kollade på "På andra sidan häcken " Den är ju så skoj asså! Satt nog och garvade hela filmen. Då kom Marie upp med maräng-sviss :D mumma säger jag bara! Sen gick vi ut en runda. Hoppade i snöhögar, rullade oss i snön och va allmänt barnsliga :P Men så skoj! Sjöng karoke gjorde vi med. Lät kanske inte så fint, men ändå. Hade jätte skoj. Tack för en trevlig kväll :)

Och idag har jag, Emma & Tina varit i Jönköping. Jag köpte en klänning, tröja, knästrumpor och så. Ska dit på torsdag igen, hehe. Sen har Emma och jag bara slöat. Har alltid skoj med min underbara bästis <3 Ska göra en tårta nu ikväll, tills imorgon hehe :P

Imorgon är det  alla hjärtans-dag och då kommer Simon hit :D <3 Jag längtar verkligen.. Känns som en evighet sen jag träffade honom..

// Anna Jonsson Storck

" ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback