jag älskar min röda jeans!


 
Godmorgon allihopa!

Idag är jag då hemma ifrån skolan. Asså jag har så grymt ont så jag kan inte beskriva det i ord. Kan bara kolla rätt fram eller uppåt, annars gör det jätte ont i nacken. Plus att jag blivit lite förkyld med. Blir svimmfärdig ibland när jag ställer mig upp. Och imorgon ska vi skriva en nationell uppsats. Jag undrar verkligen hur det ska gå? Har typ bara luggit ner sen i måndags, kan bara sitta upp en liten stund. Ja, jag vet att jag klagar en hel del nu, vissa kanske tycker att jag överdriver. Men då har jag bara en sak att säga till er : TA ER I RÖVEN FÖR HELVETE!
Jag har aldrig, aldrig haft såhär ont förut. Ändå har jag haft spänningshuvudvärk i 2 år nu.

Men skit i det nu. Idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret hade det kommit as mycket snö :O Lite kul nu kanske eftersom det är lov nästa veckan, då kan man ju åka pulka :P Men just nu vill jag faktiskt bara att det ska bli sommar.

Igår så köpte vi min jacka som jag ska få när jag fyller år :) Längtar verkligen nu! Så snygg är min röda skinnjacka, hiih. Då får jag börja övningsköra också, se upp säger jag bara, haha! Glöm inte den 25:e februari!

Igår då så var det 4 månader sen gamlamormor begravdes. Jag saknar dig (L) Vila i frid.


// Anna Jonsson Storck 070207



jag älskar min röda jeans!
Måste bara säga att jag älskar min röda jeans :D Gammal bild, men wtf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback