gymma :D

idag hade vi frilufsdag då ( eller hur det stavas ) och det var så jävla roligt asså :D först skulle vi gymma då! snacka om att det var skoj, skrattade hela tiden typ. men roligast var ju när belle fick ner klädhängaren. " omen, det är ju hur lätt som helst " *poff* sen låg hon på golvet! HAHA, vad vi skrattade. stackars frida fick tårar i ögonen. men gymmet var verkligen skoj, men lär ju ha sån jävla träningsvärk imorgon. efter gymmet gick vi till milanos och åt pizza, mumma asså ;) satt där och skrattade ihjäl oss typ. och sen gick vi och köpte godis, efter det gick vi ner till bion. fick stå ute ett bra tag, men vi fick bra platser ändå. och filmen var bra :) asså den dagen var nog den roligaste på länge :D tur att jag gick! sen så gick emma & jag ner till people och kollade, efter det gick vi och fikade, hihi.

igår var jag hos doktorn. tycker han är konstig, och det är jag nog inte ensam om! men han tryckte, drog, kände och höll på. när jag kom hem kunde jag ju fan knappt röra nacken. hade så grymt ont. men ska smörja med salva 3 ggr om dagen, äta ipren 3 ggr om dagen,använda vetekuden och träna upp mina muskler. sen får jag hoppas det blir bättre. annars blir de väl sjukhuset..

men har både tyska och geografu prov denna veckan, så måste gå och plugga nu :S det suger! men ska se på desprate housewifes sen iaf  * wiiie*

// Anna Jonsson Storck


" Den ädle ställer krav på sig själv, den simple ställer krav på andra. "


pojken till sin pappa :
- pappa, vad är en kondom ?
- det har killar för att skydda sig när de har sex.
- okej, vad är ett 3-pack då?
- det är för högstadiekillar, en för fredagen, en för lördagen och en för söndagen.
- okej, ett 6-pack då?
- det är för gymnasiekillar, två för fredagen, två för lördagen och två för söndagen.
- wow, vad är ett 12-pack då? :)
- jadu, min son.. det är för gifta män. en för januari, en för februari, en för mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback