baseball!

ännu en dag med idrott. men det är verkligen kul och våran klass är bara för härlig :) skrattar ju nästan ihjäl sig! men vårat lag utklassade dem andra med typ 36-5 eller vad det var. haha, hade nog vart lite roligare ifall det varit jämnare. men det är ju alltid kul att vinna, hehe. rätt slö dag i skolan idag med faktiskt. åkte hem tidigare, för jag skulle till tandläkaren. så jag slapp matten :D woho! men nu har jag så grymt ont i tänderna.. uscha säger jag bara! sen har jag bara pluggat fysik, inte alltför kul. men nu börjar det nog fastna lite, haha. ska duscha nu iaf, ta en liten paus ifrån den där hemska boken!

imorgon ska nog jag och tina rida :) kul att rida båda två! hoppas bara att de inte blir alltför kallt. men det ska nog gå bra ändå! har massa, massa, massa matteläxor att göra med :S fy fan! JAG HATAR MATTE!

// Anna Jonsson Storck



"Jag sade inte att det skulle vara lätt, jag sade bara att det skulle vara värt det."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback