sex..

Har bara en sak att säga; Wiiiie! Det är bara 6 dagar kvar tills julafton :D Och jag längtar!
  Hade matteprov idag, jag hoppas att jag klarade det. Asså fan för Stefan, han förstörde allt verkligen! Undrar om jag kan ta igen allt.. Sen hade vi dataprov med, det gick bättre. Jag hoppas faktiskt på MVG, men man vet aldrig.. Betygsprat med Emma med (bildlärare), det gick bra. Lät typ såhär; Du är alltid så snabb och framåt, och sådant gillar jag. Du har udda och annorlunda ideér och du är alltid klar först. Bra Anna!
  Jag blev nöjd :) Wiho! Igår så klippte jag page på Maya och blekte hennes hår, det blev bra. Sen på kvällen kom älskling :D Bättrefinnsinte!!  <3

Har tränat idag med, nu jävlar ska jag börja på riktigt. Och nu är det på allvar, så det så! Även om smärtan är hemsk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback