Julafton

Man går och väntar på denna dagen hela året, man ser fram emot något som bara varar en kort stund. Julafton har tappat sin gnista tycker jag. Igår var det inga julkänslor över huvudtaget. Och det suger.
  Vi åkte ut till mormor och morfar, där var Emma, Anna, Nutte, Bengt, Mormor, Morfar och vi då. Vi åt julmat, sen satt vi och pratade, kollade på Kalle Anka. Mami och jag åkte ner till Emma och dom, sen var det fika och paket. Jag visste typ allt vad jag skulle få. Det är inte kul. Allt var så mycket roligare när man var liten. Massa paket och jultomten. Jag har helt tappat julkänslan, och jag hatar att säga det.
  Nu är det bara 364 dagar kvar tills nästa julafton och jag vet att jag kommer räkna ner när det närmar sig, men till vilken nytta? Det har blivit som vilken jävla dag som helst.
  Idag kommer Richard, Kia och Kalle iaf. Vi ska köra våran tradition, nämligen paketleken. Kanske blir kul, kanske inte. Vi får se..

Men jag fick iaf.
pengar,
smycken,
smink,
solkort,
plattång,
choklad,
handkräm
osv.

Jag saknar Viktor så himla mycket.. Hatar att vara ifrån dig :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback