Sista 'natten' med gänget.

Ja, så får vi väl kalla det.
I fredags var det fest hos Babben.
Trevligt att träffa alla innan skolan igen.
Det var kallt och mörkt,
men som Andreas säger;
'Fyllan värmer bäst'
Och visst är det sant.
Myggäten och massa blåmärken har jag,
som vanligt får jag väl säga.
Nanade hos mormor & morfar med,
det var längesen.. För längesen.

Men vad har hänt mer, såhär sista veckan innan skolan?
I onsdags var jag hos frissan. Jag blev nöjd.
Sen var jag med Paula :)
Det var typ evigheter sen,
men gud vad kul det var att se dig <3
I torsdags kom Vigge hit :)
Så vi var med Andreas & Maya :)
Hade himla trevlans får jag säga.
Tack för dessa trevliga dagar <3
Dessa underbaringar var jag med igår oxå.
Och idag har jag varit i Jkpg med familjen Johansson.
Jag köpte två oversize t-shirts, en polo t-shirt, tajts, en vit skjorta och lite.
Jag är helnöjd, men ack så pank jag är.

Imorgon är det måndag, sen tisdag.. Och sen är det onsdag.
Och shiit så nervös jag är.
Som alla andra så måste jag väl skriva om hur sommaren har varit.
Men tiden har bara runnit iväg och just nu orkar jag inte sitta och vara känslomässig.

Men lite känslomässig ska jag vara ändå.
Måste bara säga att jag tycker om min Viktor så himla mycket.
Det var längesen jag hade ett såhär stort leénde på läpparna <3

Men tack för mig, hejsvejs! // Anna Jonsson Storck


image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback