sävsjöfestivalen 2007.

yes, vad ska man säga? den var lyckad ändå.
i fredags så kom anna hit :) det var skoj!
takida och the ark var grymt bra.
men om det var värt pengarna det vettifan,
var knappt inne något.
men har inte så mycket mer att säga.
men tack alla som gjorde denna helgen lyckad <3
idag är man lagom seg.
har ont i hela kroppen, blåmärke och skrapsår överallt.
men hur har det kommit dit (?)
det kan man undra, ska väl försöka sova snart.
det kan behövas om man säger så,
inte blivit så mycket sömn denna helgen.
och yes, jag kom in i öltältet :P
både fredag och lördag, haha.
kunde köpa cider och allt, även att de vet att jag bara är 16.
men vad fan, jag klagar inte :P

jag är glad över att vi pratade ut,
även om det var grymt jobbigt för mig.
för dig också förmodligen.
men jag är överkänslig som sagt..
men jag glömmer dig aldrig, och det vet du.
fast nu är det som det är, finns inget att göra åt saken.
jag har gått vidare i livet, och jag ser ljust på framtiden.


imorgon ska jag leka med emma :D wiiie <3<3
kolla
http://storcken.bilddagboken.se

// Anna Jonsson Storck

image43
jag tycker om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback