perfekt!

Som jag alltid säger;
Känns som om man varken har tid eller ork att skriva längre.
Jag är helt slut när jag kommer hem ifrån skolan.
Man går upp så tidigt, är hemma rätt sent, man skrattar en massa.
Men vi har kul, HvFr07 <3 Ni är toppen!

Idag var nog en utav de roligaste dagarna.
Började inte förens vid 09.45, men var ändå tvungen att åka tidigt.
Sen hade vi bara hantverksteknik hela dagen lång :D
Vi fick göra långhårsuppsättningar, och vi fick fria händer!
As skoj var det verkligen! Alla var väldigt kreaktiva ^^

Jag trivs verkligen nu,
det är detta jag har kämpat för.
Och det var värt varenda jävla dag utav pluggande och huvudvärk.
Just då var det jobbigt, men jag är så jävla glad!

Imorgon är det insparken, det ska bli väldigt kul faktiskt.
Men vi får hållarna tummarna och hoppas att det inte regnar.
Isf blir det gummistövlar, not!
Då ska vi vara allänt goa & glada :D

Viktor min underbara!
Jag är så glad för att jag har dig & för att du är min <3
Du är så bra på alla sätt och vis, du är perfekt.

Jag förstår verkligen inte vad som är felet.
Vad det är som du inte förstår.
Jag förstår inte ens att en människa kan slänga ur sig en sådan otroligt dum sak.
Kan man inte behärska sig själv när man dricker,
så ska man fan inte dricka!
Blir så jävla förbannad alltså.
Ge dig nu, seriöst va fan.


image47
mina dockor :D



// Anna Jonsson Storck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback