nu vart det klippt.

tro det eller ej, men jag har klippt av mig håret.
det var något som jag verkligen itne trodde att jag skulle göra.
men lite impulsiva saker måste man göra här i livet.
men jag är riktigt nöjd med det :D men visst kommer jag sakna det långa..
jag bara ' nej, jag kommer inte klippa mig bara för att jag går frisör '
och 4 dagar senare åker det av. vill redan klippa det lite mer.
och färga.. haha, kommer inte ha något hår kvar sen ;)

redan tisdag, dagarna går verkligen fort.
i helgen var jag mest med min underbaring <3
och det var verkligen toppen!
insparken nu denna helgen då!
är riktigt sugen på ekbacken oxå..

jag trivs så himla bra så det är nästan sjukt,
alla är hur goa som helst verkligen :D
vissa är fortfarande blyga, men de börjar nog prata mer snart.

jag är sååå glad :D
känns skönt att säga det och vara ärlig för en gångs skull.
viktor du är så jävla bra <3 och jag tycker om dig så himla mycket
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback