handikappad.

Det är nog det rätta ordet för att beskriva hur jag känner mig nu.
Tog ut mig själv lite för hårt igår.
Först var jag och gymmade,
sen var jag på träningscykeln en bra stund och sen gick jag runt sjön.
Och nej, jag har inte tränat benen på as länge.
Så det märks idag, kan knappt gå.
Har ont i varenda jävla muskel.
Och knäet är åt helvete, kan inte böja det.
Kan knappt gå i en trappa.
Hjälp mig (?)
Känner mig verkligen handikappad, och det har jag gjort hela dagen.
Men ska väl inte klaga, finns de som har det värre.
Inte gjort ett ända skit, iofs har det varit skönt det med.
Men känns som om man vill göra något vettigt nu när lovet snart är slut.
Men imorgon ska jag iaf klippa mig, sen kommer Paula :)
På torsdag kommer Vigge <3 och på fredag blir det fest ^^
Så det blir några goa dagar ändå :D

Och jag börjar bli grymt nervös inför skolstarten.
Nya människor, ny klass, nya lärare, ny skola, nya rutiner.
Allt är nytt. Precis allt. Men man vänjer väl sig antar jag.
Men jag saknar min gamla klass :(
Har inte riktigt fattat att man inte kommer tillbaka till dem än.
9B, ni kommer alltid finnas i hjärtat <3

Jag är rädd, det är jag faktiskt.
Jag vill inte vara det.
Men jag är det helt enkelt.
Rädd för att bli sårad,
rädd för att det ska bli som förut.
Men denna gången tänker jag inte låta det hända.
För jag tycker verkligen om dig,
och jag tänker inte släppa taget i första handen. <3

// Anna Jonsson Storck


" Tänk negativt så blir du aldrig besviken. "

image44
du gör mig lycklig, viktor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback