ugly betty is the shiiiit!

yeaah, äntligen har det börjar igen :D det är ju bara så bra! wiiiie* och sen är det desprate housewifes. tisdagar är bästa tv-dagen, hehe. idag hade jag muntliga nationella i engelska. fick mvg ;D hihi. men på de andra gick de inte så bra. fick 8/10 på båda. fan om han sänker mitt betyg.. men ska kämpa som fan nu. känns som om vi har as mkt i skolan. idag hade vi tyska läxa, imorgon historia, på fredag relgion, religionsarbete nästa vecka, svenska redovsining nästa vecka, biologi läxa på måndag :S nationella i matten på torsdag med. gaah! att dom bara orkar.. men jag ska ge järnet ända till slutet, nu ska jag inte ge upp. bara att jag hatar en viss person i min klass. blir så arg jämt :S han tror ju fan att han är störst, bäst och vackrat. men sorry grabben, om du tror det har du fan en skruv lös. du är inte så perfekt som du tror! men tack och lov, så har jag ju ulle, paula & sofia. mina älsklingar <3 ska se på tv nu igen, sen ska jag plugga...

// Anna Jonsson Storck


" jag har så många frågor, men inga svar "

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback