emma & kajsa <3

idag har jag varit med emma & kajsa, hihi. en mycket trevlig dag/kväll tycker jag iaf. längesen alla vi var nu, jävligt tråkigt tkr jag. men nu får vi skärpa oss! när kajsa kom var vi godis sugna.. så vi gick upp till statoil. fast de blev milkshake, sugis-glass och chips :P " ska du ha dig ett sug eller? ;) haha. men det var mumma! imorgon åker mamma och pappa bort, de ska till turkiet i en vecka. kommer nog faktiskt sakna dom.. men hoppas att det blir en kul kväll imorgon :D yeaaaah! och hoppas verkligen att jag ska vara med simon på söndag, saknar han så grymt mkt.. men men. ska till mormor och morfar imorgon med och äta påskmiddag, hihi. men hare naaaaaaaaaaaajs-fågelbajs!


// Anna Jonsson Storck



" never say that you do, if you don´t "

image14
emma och jag påvägs till statoil, kajsa som är fotograf. foppa-tofflor, mjukis byxor & skinnjacka, haha, ser jävligt udda ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback