åt helvete.

idag känner jag bara en sak: åt helvete. jag har så grymt ont i nacken att jag inte kan röra mig typ :S det ömmar hela tiden och spännar. huvudet ska vi inte tala om.. fy fan, har så jävla ont att jag ska börjar lipa.. orkar inte med denna skiten mer! åkte hem tidigare ifrån skolan idag, likaså igår. jag klarar inte av det längre, de gör så ont hela tiden. sen har jag gått och blivit så grymt förkyld, kan knappt andas genom näsan, är helt slö, öm i hela kroppen. härligt att bli sjuk till helgen, valborg och allt ju. USCH! okej, jag kanske tycker synd om mig själv nu.. men jag mår fan inte bra :( bläää.. men fick iaf alla rätt på mitt biologi prov :D wiie. fast vi ska typ ha 4 till. hon skrev: du är duktig anna! bra jobbat! hihi, lite stolt blir man ju. fick också 63,5 av 75 på mitt kemi prov, så de blev ett VG+ jävligt skönt det, trodde jag bara skulle få G. på fredag har vi nationella i matte :O sista provet i de nu, gutt! egentligen borde jag vara hemma denna veckan, men jag kan fan inte det. imorgon har jag svenska redovisning och på fredag ska etik-arbetet in. tack och lov så blev jag färdig med det innan. emma kom hit med en skiva :) tack gumman <3 min klänning och mina skor har kommit idag med :D hihi. men nu ska jag gå och burra ner mig i min säng :D hehe.

// Anna Jonsson Storck


" don´t get mad, get even "

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback